czwartek, 13 grudnia 2012

Sposoby na złość

Gaba: ale jestem wściekła!!! Pójdę to narysować! (na naszej scianie - tablicy rysuje wściekłą buzię). No! Trochę mi przeszło!

Tymczasem Mania podbiegła i zaczęła gąbką zmywać malunki Gabrysi.
Gaba: Marysiu! Kiedy zmywasz mi rysunki czuję jak przypływa mi złość! Czuje, że zbliża się agresja!
Mania: ale zmyłam i już!
Gaba: coraz bardziej czuję, że przypływa mi złość Maryśka!
Mania: to ja nalysuje! (wymalowuje na tablicy swoje mazajki). O widzis? Jaka zła Gablysia! Nalysowałam!
Gaba (zupełnie spokojnie): no jak rysujesz to czuję, że mi złość przechodzi.


Jakie to proste ;-)

3 komentarze:

  1. Dorośli powinni brać przykład - po co od razu walić głową w mur, jeśli można narysować??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda? :-)
    Trochę rysowania i po zawodach :-)

    OdpowiedzUsuń