niedziela, 14 października 2012

Era dinozaurów

Nadszedł ten moment kiedy nasze dziewczyny zafascynowały dinozaury. Zwłaszcza młodszą Maryśkę.

Ja: Marysiu...
Mania: nie jestem Malysia!
Ja: dobrze, córeczko.
Mania: nie jestem córeczka!!!!!
Ja: ojej, a kto?!
Mania: Dinozaul!

******

Gaba: mamo, pobawmy się w Kopciuszka!!! Ja będę Kopciuszkiem, Ty wróżka, Kosma dynią (!?!?!?!), a Marysia...
Mania: będę ciągnęła kaloce!
Gaba: no! To Maryśka będzie koniem!
Mania: o nie! Będę ciągnęła kaloce, ale będę dinozaulem!!!!!

Nowa wersja bajki?!

 

2 komentarze:

  1. I słyszę już w głowie Zosię "Mama! Dinozaur! Śpiewa Kocham Cię!" (puszczam jej ostatnio dinozaura Barneya)... dogadałyby się dziewczyny :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem kto to ten Dinozaur Barney ;-) ale pewnie Dinozaury i tak łączą ;-)))
    My bylismy w PArku Dinozaurów, stąd miłość ;-)

    OdpowiedzUsuń